Hi penguin pals!

alexangel881 was nominated to be Penguin of the Week by cherokee0615!

Here is the nomination:

plz nominate alexangel881 for POTW. she would really like it and besides she is so nice and funny. She was my first friend when nobody would friend me no matter how hard i tried. so i think she needs POTW

Congrats, alexangel881!

Want to nominate a friend for Penguin of the Week? Leave a comment telling us why! Each Penguin of the Week receives 5,000 coins and a POTW emoji pack!

Waddle On

459 Comments

CP4876948076Jul 13 @ 2:46 PM
Hi everyone i know some people have not seen me but thats because i am new i am willing to be kind and funny to everyone i meet but if people are bad to me or someone else i will just say why do you have to be rude have a good day everyone
Reply
CP4876948076Jul 13 @ 2:40 PM
sorry about the mistake also
Reply
CP4876948076Jul 13 @ 2:40 PM
hi everyone i am new here i am kind funny and up for a nice funny friend oh and congrats alexangel881
and olso i am new here bye everyone
Reply
CP9932656187Jul 13 @ 2:00 PM
Hi everyone i know i have not meat agarci09 but agarci09 looks like a nice person and he or she really deserves it and i know agarci09 would love being POTW plzz pick that person
Reply
Evatheg2201Jul 11 @ 8:11 PM
Umm me
Reply
alexangel881Jul 11 @ 9:28 AM
hi!!
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 1:01 PM
hi BPOTWFF ( best penguin of the week friend forever) hope your having a great summer and time with being POTW!
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 9:14 AM
I would like to nominate Agarci09 because shes my sleepover buddy too and shes kind sweet and loving shes everything a friend could get.
Reply
Agarci09Jul 11 @ 9:42 AM
Thank you thank you thank you thank you thank you thank you! Those are strong words I will Remember!
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 9:05 AM
Hi there penguin pals I would like to nominate Agarci09 because she is one of my sleepover pals too and shes so so sweet kind and loving shes everything a friend could need.
Reply
Agarci09Jul 11 @ 9:13 AM
Thank you so much! These are super words for a person! ♥️
Reply
Agarci09Jul 11 @ 8:09 AM
Can you pls vote for mikae LA8 pls? She is a happy, talented house disinger, and I mostly hang out with her. Also she's one of my first sleepover pals. Don't believe me? Ask mike. - Agarci09
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 9:01 AM
shes not wrong.
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 8:08 AM
I HAVE A QUESTION FOR DISNEYS CPI ARE THERE GOING TO BE PUFFLES LIKE CP OR NOT.
Reply
Agarci09Jul 11 @ 9:04 AM
Yeah I want them to! There so cute!
Reply
Agarci09Jul 11 @ 9:06 AM
But too bad CP died when I was younger
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 9:18 AM
yeah like when I was really young thats why I didn't play the old CP sadly
Reply
alexangel881Jul 11 @ 9:28 AM
i want puffles back too
Reply
CP2151457644Jul 14 @ 5:26 PM
one question who is puffles and why do want puffles to come back
Agarci09Jul 11 @ 9:07 AM
But the good thing is they made a remake!
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 9:16 AM
but without puffles.
Reply
mikae L A 8Jul 11 @ 6:37 AM
I can't wait for the next POTW good luck everyone! WADDLE ON- mikae L A 8.
Reply
38GirlyJul 10 @ 10:39 PM
I would like to nominate my great friend Mstepho! His so nice sweet funny and caring had great dreams and never gives up he will always make you smile! I hope he wins!
Reply
38GirlyJul 10 @ 10:42 PM
Oh and congrats Alex u seem like a great friend too have! Thx for being great
Reply
ScarlettFlame3Jul 10 @ 8:11 PM
I want to nominate Sushi1234 for POTW, because when I first rejoined I didn’t have any friends, and my old accounts got deleted. But then I met Sushi and it’s was amazing! We instantly became BFFS. Sushi never breaks the rules follows all the terms and is just the best! Waddle On!!🌴☀️🍒😊🐧
Reply
Sushi1234Jul 10 @ 7:49 PM
Btw congrats Alex
Reply
Sushi1234Jul 10 @ 7:48 PM
I wanna vote ScarlettFlame3 for POTW! She was my first real friend on CPI and she is sooo nice and caring, she never breaks the rules or terms, and she is just all around the best!! I have never had such a good friend on CP!! She’s like a gift! Pls pls pls make her POTW she soo totally deserves it!!
Reply
ScarlettFlame3Jul 10 @ 8:06 PM
Awwwww thanks Sush!!!!! You are just as awesome and amazing as well!! I came on to nominate you actually!!! I hope you get It!!! 💕
Reply